18 Ocak 2014 Cumartesi

Bülbülün güle aşkı kapı süsümde


Bir süre önce bir kapı süsü siparişi aldım. Benim için zor olan ise siparişte hiç talep olmamasıydı. Sen içinden nasıl geliyorsa öyle yap denince başladım düşünmeye. Düşündüm, düşündüm, düşündüüüüm ve sonunda bu kapı kapı süsü çıktı ortaya.  



Yapım aşamasında bir arkadaşım görüp beğenince oldu sipariş iki tane. El işçiliği nedeniyle ufak tefek farklar olsa da iki tane bülbülün aşkı kapı süsü yapmış oldum. Bakın bakalım nasıl olmuş?


  



Ben mor, lila gibi renkleri çok sevdiğim için bu renkleri baskın olarak kullandım. Beğenilince de daha bir sevindim tabii ki :) 



Arkalarına eşimin hediye getirdiği 'handmade' kurdelalarını ekledim. 


 Bu kapı süslerini koyabilmek için güzel kutular arıyordum ne zamandır ama onun sapı bunun çöpü derken içime sinen bir kutu bulup alamamıştım. Ben de sonrada kullabilecekleri keçeden torbalar içinde vermeye karar verdim. Kutudan daha güzel ve kullanışlı oldukları için çok içime sindiler. Kargoya vereceğim siparişlerde ürünler zarar görmesin diye kullanamayacak olsam da elden teslim edilecek ürünlerde hoş bir sunum seçeneği oldu benim için.

İşte böylece bülbülün aşkı iki kapıda yerini aldı, güle güle kullanılsın, evleri aşkla dolsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder